Re: [LINUX:343] Re: Duzgun bir samba config.'i

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Mon, 16 Feb 1998 14:13:42 +0200 (EET)

Samba dan bahsedilmiSken benim de bir sorum olacak. Eskiden
samba-1.9.17p5 versionunu kullanIyordum. HiC bir sorun yoktu.
samba-1.9.18 lere geCtim. Ilk Once p1 ini kullandIm. Sonra da p2 sini
denedim. En sonu Su anda samba-1.9.18p2 zaten. Ve samba yI baSlattIktan
birkaC saat sonra

\\Quanta is not accessible
Ne permission to access resource

Seklinde hata mesajI alIyorum. Primary domain serverlik yapIyor o anda.
Logon olabiliyorum. Ama share edilmiS hiC birSeye ulaSamIyorum. Yukardaki
hata mesajInI veriyor. HiC CalISmamIS olsa config de hata yaptIGImI
dUSUneceGim. Config dosyasInI maile ekleyecektim ama Cok uzun olmasIn mail
diye eklemiyorum. Bu hata konusunda bir fikri olan var mI acaba? Benim mi
bir hatam yoksa bir bug filan mI?

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.