Re: [LINUX:340] kernel

Atakan Gurkan (agurkan@newton.physics.metu.edu.tr)
Mon, 16 Feb 1998 08:10:25 +0200 (EET)

On Mon, 16 Feb 1998, Zafer Berber wrote:
> Slackware kullaniyom
ne kusel, Turkuaz kullansaniza.

> 2.0.33 e cikardim galiba cunku sorun burda
> yaptigim islemi anlatayim
> eski /usr/src/linux dir i sildim
arada yeni source u actiniz tabi di mi?

> sonra make mrproper
> make config make dep make clean make zImage yaptim
simdi burda /usr/src/linux/arch/i386/boot directorysinde olusmus olmasi
gereken zimage dosyasini uygun bir yere kopyalayin. Bunu soyluyorum cinku
gordugum kadariyla yeni kernel'a gecerken dirleri ucurmak gibi bir
aliskanliginiz var. Sonra da /etc/lilo.conf dosyasini bu kopyaladiginiz
dosyayi isaret edecek bicimde duzeltip /sbin/lilo komutunu calistirin.
Eger Loadlin kullaniyorsaniz o zimage dosyasini DOS partition'ina
kopyalayip Loadlin'i o dosyayi yukleyecek bicimde calistirin.

lilo.conf konusunda sorun cikacagini sanmiyorum ama bir ipucu daha:
image = ...
satirini degistirmeniz muhtemelen yetecek (eger yeni image iniz diskin
ters bir yerine dusmemisse).

sevgi, saygi, LILO ...

Atakan Gurkan