Re: [LINUX:297] Re: Nuke!!!

O. Cengiz Demir (ocd@lords.com)
Fri, 13 Feb 1998 02:50:29 +0200 (EET)

On Fri, 13 Feb 1998, Murat Deligoz wrote:

> Bunu ozellikle test ettik. Butun nuke cesitleri denendi... Boink bile yemedi
> nasil olduysa :))Kullandigimiz Windows 98 Beta 3 Build 4.10.1650.

benimde BitchX scriptlerinden biri olan bx (??) ile bi win98 i nuke
lamisliim var... gayet guzel yedi...

> Bahsettimiz zaten ICMP unreach degildi, unreach sadece irc den disconnect
> eder. Bunlar makinayi kilitliyor.

walla irc de bana kil olan cok adam olduu icin surekli nuke
atiyorlar, bir gun icinde arka arkaya 5 defa nuke yiyip, sorna arastirmaya
baslayip 2.0.33 un nuke yemediini ogrenip, sonra kurdugumdan beri hic nuke
yemedim... 2.0.33 gayet iyi direniyor nuke a :))