Re: [LINUX:285] Re: Nuke!!!

Sinan Zihinoglu (lallussu@superonline.com)
Fri, 13 Feb 1998 00:44:57 +0200

nedemek passwd dosyasını crack etmiş bu işler shadowlanıyo????????
shadow dosyasını almak içinde uid=0 gid=0 lazım...... arkadaşın 2.0.33 kerneli
nasıl exploitlemiş onuda anlamak mümkün değil, bunu yapıcak kadar olaya hakimse
blah blah vah halimize.........
neyse bu işte bi hata var ama ..........dur bakalım

in.telnetd:local yap.........kimse telnet liyemez