Re: [LINUX:270] Re: slackware - redhat

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Tue, 10 Feb 1998 23:00:45 +0200

ben de RedHat de 3-4 ethernet karti takip
bunlarin uclarinda da bir server oldugunda
routing yapmak icin elle routing komutlarini
rc.local a yazmak zorunda kaliyorum
kendisi grafik arayuzu ile verdigi network konfigurasyonunda
routingi tam olarak beceremiyor..
ilk aklima bu geldi cunku az once bir binaya koyacagimiz
2 server ile ugrasiyordum da..

--
O G U   I n t e r n e t   S i s t e m   Y o n e t i c i s i