Re: [LINUX:238] POP SERVER being read already /usr/spool/mail/user_name

Ahmet Soner TAN (ast@linux.egt.anadolu.edu.tr)
Mon, 10 Feb 1997 11:37:16 +0200

tayfun asker wrote:

> Belli bir user_name'e gelen maillere Netscape ile ulasamiyorum. Password
> girildikten sonra "being read already /usr/spool/mail/user_name" seklinde
> bir mesaj cikiyor ve tekrar password soruyor. Sorun sadece bir user_name
> icin gecerli. O hesabi silip ayni adla yeniden yarattim, sorun cozulmedi.
> Boyle bir seyle daha once karsilasan varmi acaba?
>
> Tesekkurler.
> T.

-------------

Bu benim de basıma geldi.. birkac kez.. (slackware 3.03)

pop3 deamonu
/var/tmp/.pop3/
dizini altında
user_name
adıyla bir dosya yaratıyor... ve isi bitince siliyor.. bazen her nedense bu
dosyayı silmeyi unutuyor... (yada silemiyor ????) ben bu dosyayı silerek
sorunu çözüyorum... gerçi tam çözüyorum sayılmaz.. bir süre sonra yine aynı
sey tekrarlanıyor....

kısaca
/var/tmp/.pop3/user_name
dosyasını sil. Aynı sorun tekrarlanırsa yine bu dosyayı sil...

daha kalıcı bir cözüm önerisi varsa sevinirim... (acaba pop3 deamonu
degistirmek sorunu cözer mi????)