Re: [LINUX:219] Re: Apache Web Server

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Mon, 9 Feb 1998 18:09:59 +0300 (EET)

On Mon, 9 Feb 1998, Sinan Ulker wrote:

Selam,
apache'nin conf/access.conf dosyasina sizinkine uygun olarak su satirlari
ekleyin ve de .htaccess dosyanizi bu directory icine kopyalayin...
Eger baska bir sorun yoksa calismasi lazim...

<Directory /var/apache/htdocs/secret>
AllowOverride AuthConfig Limit Options
Options All

AuthUserFile /var/apache/htdocs/secret/.htpasswd
AuthGroupFile /dev/null
AuthName Secret Section..
AuthType Basic

<Limit GET POST>
require valid-user
</Limit>

</Directory>

> .htaccess dosyasinda /etc/passwd dosyasini kullanmadik
> kendi passwd dosyasini olusturduk soyleki
> /var/lib/httpd/passwd dizininde ornekpw diye bir dosya oluturdkuk
> buunda apache web server in htpasswd komutunu kullanarak yaptik
> fakat dedigim gibi olumlu sonuc alamadik
> tesekkurkler
> iyi calismalar

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]