Re: [LINUX:164] kernel config

Deniz Altintasli (submarin@gsu.linux.org.tr)
Mon, 9 Feb 1998 10:04:29 +0200 (EET)

Deniz Altintasli =-= Gsu Linux =-=
On Fri, 6 Feb 1998, M.Ali Kucuk wrote:

> Herkese selam,
> Slakware 3.0.4 yuklemeye calisiyorum. kerneLIn (2.0.4), cd-rom driverI
> goremedigi mesajini verdi. gormesi icin gerekli (bir$eylerin) oldugu
> yeni bir kernel yaratmam gerek ama ben bunu nasil yaratacagimi
> bilmiyorum.
> $imdiden te$ekkurler

kernel compile ini dun gece yaptim once kernel .org dan bi kernel begen
stable bisi olsun ... mesela 2.0.33 sonra onu

tar xzf 'dosya adi ' ile ac !
make config (ya da make menuconfig) yaz !!
^^^^^^^^^^^^^^^^
islem bittikten sonra
make dep
make clean
yaz
make zImage
cd arch
cd i386
cd boot
ls
orada gordugun 400k kusurluk dosya yeni kernelini gule gule kullan
!!

sonra usr/sbin ya da sbin/ altinda lilo boot disk yapan bi program var
adindan anliyorsun bir tane lilo disketi yap !
floppy i formatla !!!
zImage i floppy deki vmlinuz'un yerine kopyala
( cd \
mkdir floppy
mount /dev/fd0 /floppy -t ext2
cp ) bi test et calisiyorsa