Re: [LINUX:165] Intel 430TX board uzerine linux

Ugur Dundar (Ugur.Dundar@raks.net.tr)
Thu, 06 Feb 1997 13:57:50 +0000

Ahmet guven wrote:

> arkadaslar Intel 430TX chipset'e sahip bir makine uzerine linux
> kuramiyorum unknown PCI Device hatasi le makine kendini resetliyor

bu problemi bende yasamistim..burada problem cikaran chipset degil
boardun ta kendisi..muhtemelen makinayi acarken ekranin altinda
430TX-ALi seklinde birsey goruyor olmaniz lazim..
bu ALi cinlik yapiyor bir turlu kabullenmiyor linuxu..kernellerin butun
versiyonlarini denedik beceremedik..
belki bios upgrade bir ise yarayabilir mumkunse onu deneyin derim ama
asus board ile degistirmenizi
tavsiye ederim ..catir catir aciyor linuxu.. %30 performans artisida
cabasi...

UD