Re: [LINUX:163] install

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Fri, 6 Feb 1998 13:07:02 +0200 (EET)

On Fri, 6 Feb 1998, M.Ali Kucuk wrote:

> [...]
> kurmayi beceremedigim icin) bekliyorum.
> En sonunda hd'de linux native ve swap partitionlari yaratmayi basardim.
> Formatlama bitti.(Bu kadar kolay olduklarini bilseydim) Tahminimce
> kernel'a cdrom driveri tanitabilirsem "installation will be successfuly
> completed". So;
> Yardima ihtiyacim var. kernel 2.0.3 ve slakware 3.0.4 kurmaya calisiyorum.
> Elimde slakware cd var. Bundan benim bilgisayarimi, cd driverimi taniyan
> bir kernel nasil yaratabilirim. Kullandigim boot disketi ayni makinada
> ayni cd ile yaratmistim. Keza root disketi.

ide/atapi olan cd-rom larI tanIr zaten hemen hemen bUtUn boot disketleri.
Bir yanlISInIz olmasIn. Simdiye kadar bu konuda herhangi bir sorun
yaSamadIm.

> Bir soruda su: 95 ve linux ayni makinada kurulabiliyor. Belki salakca
> bir sorudur ama NT icinde ayni sey gecerlimi

Uzerinde Onceden linux kurulu olan makinenin baSka bir pastitionuna
sonradan NT 4.0 kurmuStum. Ve linux'un hala CalIStIGInI gOrmUStUm. GerCi
ben NT kurmakla o makinede artIk linux kullanmayacaktIm ama hala lilo nun
durmasI gUzel :)
Halbuki 95 kurduGunuzda lilo nun uCtuGunu gOrUrsUnUz.

> Tesekkurler
> ACEMIYE YARDIM!!!

---
SaygIlar, Sevgiler