Re: [LINUX:123] Re: zat-I ha$metpenahilerinden yardIm talebi

turgut (tax@comnet.com.tr)
Thu, 05 Feb 1998 09:08:39 +0200

ben yeni bir linux kullanicisi olarak
yurtdisindaki listeleri bilemem ama
bugune kadar burda cevapsiz sorum kalmadi
ve diger sorularida itina ile saklayarak ,
linux konusunda ilerledikce gerekli dokuman gibi
kullanmaktayim.
ben bu listedeki insanlari bilgilerini esirgemeden bizlere verdikleri icin
kutlarim

icimden geldi yazdim

selamlar