Re: [LINUX:48] Yardim: RedHat5.0 ve PPP baglantisi

egemen ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Wed, 28 Jan 1998 13:28:11 +0200

ayni modem ile ben sorunsuz baglandim ayni sekilde
ama interface ayarlarini yaparken sune dikkat edin
orada port olarak ne tanimli? ve modeminiz o porttami?

control panel de birde modem config bolumu var
modeminiz hangi portta ise oraya belirtiyorsunuz.

ayrica yarattiginiz ppp interface inin ozelliklerinde birtakim seyleri
degistirmeniz gerekiyor olabilir.

kullanicilarin interface i inactive edebilmeleri icin bir checkbox var
ornegin
vede en oneli yer

ppp server ile chat yaparken
login : gelince neyi gondereceksiniz passwd gelince neyi gondereceksiniz
onu belirten bolum.

sizin ppp server iniz login degilde Username soruyo olabilir ornegin.

butun bunlari edit edip duzeltmeniz gerekebilir.
ama modem not responding ise buyuk ihtimal port sorununuz var sizin.

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd