Re: [LINUX:40]

Yavuz Darendelioglu (bioyavuz@rorqual.cc.metu.edu.tr)
Wed, 28 Jan 1998 09:35:08 +0300 (MEST)

Merhaba,

On Wed, 28 Jan 1998, Batuhan OKUR wrote:
> Bilgisayarima bir adet Slackware 3.3 kurdum. Bunu sonra PPP sserver
> haline getirdim. Fakat PPP server icin uugetty i kullanmaya basladiktan
> sonra
> " S1 respawned too fast disabled for 5 minutes diye bi hata mesaji
> vermeye basladi.
> PPP how to dokumanini okudum debug optionsu dahil bir sey bulamadm.
> Bunun sebebi hakkinda bilgisi olan varmi?

Evet, buyuk olasilikla:
A) Modeminiz harici modem ise kapali veya dogru COM porta bagli
degil.
B) Modeminiz dahili modem ise dogru COM portta degil.
C) Modem ile sisteminiz konusmuyor.

> Bir diger sorumda /etc/inittabdosyasinin icine
> s1:12345:respawn:/sbin/uugetty -d /etc/default/uugetty.ttyS0 ttyS0 yazdim
> fakat su s1 den sonra gelen 12345 kismini tamamem rasgele yazdim.. Ne
> olduguna dair herangi bir bilgide bulamadim... belkide hata bundan
> kaynaklaniyordur..???

O rakamlar hangi seviyelerde bunun devreye girecegini belirtiyor. Bu
seviyelerin ne oldugunu ogrenmek isterseniz bkz. "man 8 init"

Yavuz Darendelioglu
Biyoloji Bolumu
ODTU-ANKARA