[Fwd: Linux u herkes kullanabilir mi?]

Orhan Gokcol (gokcol@istanbul.edu.tr)
Tue, 27 Jan 1998 19:39:38 +0200

--------------29688E3C46A8D137F96A840E

Sevgili Linux-cular,

Turkce Tartisma Obekleri (TTO) olusturulma surecinde, onerilen obek
hiyerarsisi, news.istanbul.edu.tr obek
sunucusunda su an (deneme amacli) kullanimda. Soylemeye gerek yok ama, obek
sunucusu bir linux (redhat 5.0) uzerinde calisiyor. Sevgili INN ile ilgili
kucuk bir FAQ hazirliyorum. Baskalari ayni konfigurasyon sorunlarini
yasamasin diyerekten :-).. TTO'de, ilk anda olusturulan obeklerden birisi
de, tr.bilgisayar.isletim-sist.linux . Bilgilerinize sunulur...
Asagida, bu obege gonderilen bir mesaj var. Bunun yaninda, linux listesini
bu obege "peer" etme (esleme?) konusunda yardimci olabilecek var mi? Bu is
nasil yapilir??

TTO hakinda ayrintili bir dokumantasyona,
http://obek.mech.istanbul.edu.tr/tr-obek adresinden ulasabilirsiniz.
Fikirlerinizi (deneme) obek sunucusundaki ilgili tr.obek obeklerine
yazabilirsiniz. Ya da, bilkent listecisindeki "haber-obek" isimli tartisma
listesine uye olarak dogrudan gonderebilirsiniz.

Selamlar,

Orhan Gokcol - gokcol@istanbul.edu.tr
web: http://www.mech.istanbul.edu.tr/~gokcol

--------------29688E3C46A8D137F96A840E