Re: [LINUX:10] Re: VFAT Destegi

Erdinc Ahmet KAYA (erdi@efes02.efes.net.tr)
Tue, 27 Jan 1998 14:48:12 +0200 (Turkey)

Cevabi verildi mi bilmiyorum ancak vfat(win95 file system) Linux altindan
gorulebiliyor. mount ederken fs tipi olarak "vfat" verirseniz win95 uzun
dosya isimlerini gorebilirsiniz (tabii cekirdekte destegini koyarsaniz).
Ayrica "ntfs" destegi de deneme asamasinda. En son, read-only olarak ntfs
gayet rahat gorulebiliyordu. Hatta NT'nin basarisiz kaldigi bir durumda
Linux ile ntfs'ten backup alinmisti.

Saygilarimla,
Erdi
erdi@efes.net.tr