Re: [LINUX:3] Re: Selam

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Tue, 27 Jan 1998 11:09:06 +0200 (EET)

Kisa sure once bir mail atmistim bu konuda !!

su cekme islemi ni

su - kullanici_adi

seklinde yapin! buradaki - size yeni kullanicnin sistem doayalarini , ve
onun sistemden okududug sistem doayalarini okumayi sagliycaktir, bu
durumda Sayin Gokbayrak 'in asagida belirttigi
alias ls="ls -F --color" alias i isleme gececek, ve eger TERM inal tipi
destekliyorsa renkli gorunecektir!

On Mon, 26 Jan 1998, Serkan Karababa wrote:

> tesekkurler.. :)
>

> acaba su olurken neden renkli gozukmeyebilir diger durumlarda normal
> calisiyo :)

> renkli

> tessekkurker.
> yani