Re: [LINUX:4266] Re: PPP Server

Batuhan OKUR (e073467@amanos.eee.metu.edu.tr)
Tue, 27 Jan 1998 08:33:24 +0200 (EET)

Selam onerin guzel ama onu coktan denemistim.
Herneyse sorunu cozmeti basardim..
Sebebi pppd-2.2 file'nin userlar tarafindan read hakkinin olamamasi..
Butun herkesin x hakki var fakat ne user nede digerlerinin read hakki
yok.. Bana cok mantikli bir hata gibi gelmesede onu duzeltince calismaya
basladi..
Yardimlarina yesekkurler..