Re: [LINUX:4295] Re: Ekran cozunurlugu + ses karti + mp3 + cdrom + resume

Murat Koc (muratkoc@lab_fe.itu.edu.tr)
Mon, 26 Jan 1998 17:39:46 +0200 (EET)

On Mon, 26 Jan 1998, M.Ali Kucuk wrote:

> Date: Mon, 26 Jan 1998 15:54:15 +0200 (EET)
> From: "M.Ali Kucuk" <mali@escortnet.com>
> To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
> Subject: [LINUX:4295] Re: Ekran cozunurlugu + ses karti + mp3 + cdrom + resume

XF86Setup' dan ayarlayabilmen lazim. Monitorun uzerine tikladigin
zaman asagidaki monitor uzerinde cozunurlukleri gorebilirsin.

cdrom'u mount ederken mount /dev/cdrom /cdrom yaptigin zaman mount
eder. Eger etmezse /dev/hdx (cdrom nerdeyse artik) /cdrom yap. Zaten media
changed diyorsa cd /mnt yaparsan cdrom' dasin demektir

> Benim bilgisayarim 2 gb harddisk, 32 mb sdram'le calisiyor. 200mmx cpu
> ayrica.
> Installation konusunda bana yardimci olacak kimse yok. Kendi kurulum
> asamalarini bana tek tek veya biliyorsan benimkine uygun sekilde olanini
> anlatabilirmisin. Cunku gercekten Linux'a karsi havlu atmis
> bulunmaktayim.
> Bu konuda diger yardimci olabilecek arkadaslara yardimlari icin simdiden
> tesekkurler

Bence bunun icin en iyisi linux.org.tr deki dokumanlari incele orada
ayrintili olarak anlatiyor. Fakat oradaki anlatim scsi harddisk icin tek
fark bu. Eger yinede problem cikarsa sana yollayabilirim.