Re: [LINUX:4283] Re: Ekran cozunurlugu + ses karti + mp3 + cdrom + resume

M.Ali Kucuk (mali@escortnet.com)
Mon, 26 Jan 1998 15:34:45 +0200

voodoo wrote:

> Selamlar. Linux u yeni kurdum ve internete yeni baglandim.Gerci ppp-tool bi
> ise yaramadi ama neyse.Sorum su ekran cozunurlugunu nasil ayarlayabilirim.
> XF86Setup da ayarlanmiyor Ses kartimi kernel de tanittim ama nasil xwindows
> da onu kullanabilirim ve bilen varsa linux icin mp3 programi nerden
> bulurum? Bir sey daha sorucam su an netscape 4.04 kullaniyorum resume
> ozelligi var mi yoksa linux icin bu tip bir program bulabilir miyim? Ide
> cdromu nasil mountlayabilirim?
> mount -t iso9660 /dev/cdrom /mnt diyince media changed diyor. Simdiden
> tesekkurler

> [...]

Benim bilgisayarim 2 gb harddisk, 32 mb sdram'le calisiyor. 200mmx cpu
ayrica.
Installation konusunda bana yardimci olacak kimse yok. Kendi kurulum
asamalarini bana tek tek veya biliyorsan benimkine uygun sekilde olanini
anlatabilirmisin. Cunku gercekten Linux'a karsi havlu atmis
bulunmaktayim.
Bu konuda diger yardimci olabilecek arkadaslara yardimlari icin simdiden
tesekkurler