Re: [LINUX:4261] Re:

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Sat, 24 Jan 1998 18:08:12 +0300 (MEST)

On Sat, 24 Jan 1998, Batuhan OKUR wrote:

> Selam,

> ???????? Turkce karaktere ne gerek var..

Turkce karakterin vazgecilmez oldugu pek cok yer var.. Ornegin ben bu
mesaji turkce karakterlerle yazsaydim listedekilerin buyuk cogunlugu sasi
olurdu.

sunsite.bilkent.edu.tr/pub/turkce
linux.org.tr/pub/turkce

altinda xterm ve konsol altindan turkce yazabilmek icin yazilimlar mevcut.
linux.org.tr'deki linux-turkce.tar.gz dosyasini acip konsol icin destek
saglayabilirsiniz.

Elinizi biraz daha bulastirip www.cs.itu.edu.tr/~uyar/linux/turkce.html
adresine bakin. Orada X altinda turkce destegini nasil vereceginiz
ayrintili olarak anlatiliyor.

Tek sorununuz latin5 karakterleri gormek ya da basmak ise yukaridaki
bilgiler yeterli.

iyi calismalar,
gorkem