Re: [LINUX:4257]

Batuhan OKUR (e073467@amanos.eee.metu.edu.tr)
Sat, 24 Jan 1998 14:20:15 +0200 (EET)

Selam,

On Sat, 24 Jan 1998, Vermidon Abey wrote:

> Herkese selamlar ;
>
> Ben linux'u henuz kurdum. (slackware 3.3). Bu yeni surumunden dolayı
> kimse Dial Up bağlantısının nasıl yapilacagini bilmiyor.(sordugum
> kişiler). Benim merak ettigim bir kac konu var.
>
> 1. Linux'la Dial Up baglantisi nasil yapilir? (tabiki bir ISS hesabim
> var)Modem : 33.600 AOpen
Bu cok kolay PPP how-to dokumani ayrintili bilgi veriyo.
Ayrica dip gibi bazi programlarida kullanabilrsin (man dip v)
PPP how to icin zless /usr/doc/faq/how-to/PPP.. yazarsan ppp how to yuda
okuyabilirsin..
Modem kofigurasyonu icin Serial how-to dokumanini okumani tavsiye ederim..
Birde kernel de tcp ip +ppp supportun olmali.
> 2. Slackware 3.3 'un çekirdegini nasıl derleyecegim.
/usr/src/linux directorisine git.
make config yaz ve kafaana gore sorulara cevap ver.
sonra make dep
make clean ve son olarakta make zlilo yap (lilo kullaniyorsan disket icin
baska bir seyler var ama bende bilmiyorum)
3. Network ayarlarini nasil
toparlicem? >
netconfig ?=)

4. X Window olayinde farem tanınmıyor(PS/2 mouse)
gpm supportun yoktur.. Kerneli kompile ederken bu sorulari soracak o
zaman ps/2 support eklersin.
Insatall ederken bazi oyunlari yulediysen belki oynarsin (tavsiye etmem)
5.
Linux içinde oyun nasil oynanir.?

> 6. Linux icinde ms-dos 'da olduğu gibi diger suruculerimide
> görebilirmiyim? (cd- diger hdd)
Evet
> 7. Turkce karekterleri nasil görebilirim?
???????? Turkce karaktere ne gerek var..

8. Birde bir arkadasimdan Dial up baglanti icin bir program varmıs diye
> dumustum. dogrumu?
Xwindows icin bazi programlar var diye dudum ama bidolu script var..