Re: [LINUX:4254] slackware boot esnasinda kilitleniyor

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Sat, 24 Jan 1998 14:02:57 +0300 (MEST)

On Sat, 24 Jan 1998, Cihan Ozgen wrote:

> FDC 0 is a National Semiconductor PC87306
> md driver 0.35 MAX_MD_DEV=4, MAX_REAL=8

Cekirdegi tekrar derleyin. Derlerken birden cok disk bolumunu ayni disk
alani gibi gosteren bu surucuyu make config sirasinda secmeyin.

Multiple devices driver support (CONFIG_BLK_DEV_MD) [N/y/?]

sorusuna N cevabi verin.

iyi calismalar,
gorkem