Re: [LINUX:4254] slackware boot esnasinda kilitleniyor

Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR
Sat, 24 Jan 1998 12:13:30 +0200 (EET)

On Sat, 24 Jan 1998, Cihan Ozgen wrote:

> buradaki 486 dx4-100 16 mb ram li makinaya REDHAT 5.0 kurdum ve sorunsuz
> calisti....daha iyi bir makina bulunca yavas calisan RH 'i o makinaya
> aktarip bu 486 ya slackware 3.4 kurudm (yada kuramadim) yanliz miniminnacik
> bir sorun var. makina kernel i yuklemeye basliyor belli bir yere gelince
> kilitleniyor..
> boot da kilitlendiginde son 4 satir soyle :
> .
> .
> Floppy driver(s): fd0 is 1.44M
> Started kswapd v 1.4.2.2
> FDC 0 is a National Semiconductor PC87306
> [...]

BahsettiGiniz sorun ile ben de bazI ne2000 uyumlu ethernet kartlarInda
karSIlaSIyorum. Daha Cok eski olanlarInda.. kernel'i yeniden
derlediGinizde sorun COzUlecektir. En azIndan bende COzUlUyor.

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.