Re: [LINUX:4234] Re: Linux'ta PPP Server...

Batuhan OKUR (e073467@amanos.eee.metu.edu.tr)
Thu, 22 Jan 1998 17:54:32 +0200 (EET)

On Thu, 22 Jan 1998, Cihat Arikan wrote:

> On Wed, 21 Jan 1998, serhat wrote:
>

> login programi olarak yine /bin/login'i kullan, fakat shell olarak
> kullanicilar icin (veya o hat icin!) ayri IP'ler veren script'ler
> kullanirsan problemsiz calisir... (Ben oyle kullaniyorum..)
NEDIR BU SCRIPLER...??
BENZER BIR ISLEMI BENDE YAPMAYA CALISIYORUM..(PPP SERVER)
BENDEKI PROBLEMDE HEMEN HEMEN AYNI BIR TURLU LINUX SERVERIME CONNECT
OLAN MAKINELERE IP ALLOKE EDEMIYORUM..BU SCRIPTLERDEN BIRINI
GONDERIRSENIZ SEVINIRIM..

BIRDE WIN95 KULLANAN ARKASIM DIAL UP PROPERTIES E BIR BAK.. BELKI
SETTINGLERDE BIOR HATAN OLABILIR
BI OZELLIK SAYESINDE SIYAH BIR TEXT EKRANI ACIP ORDAN MANUALLY LOGIN
OLABILIRSIN..
DAHA SONRA PPP MODUNDA AUTENTIFICATION ALABILIRSIN..
(BEN ISTE BU NOKTADA TAKILIYORUM .. SEBEBI SANIRIM IP ALLOCATIONDA BIR
PROBLEM OLMASI.. CUNKU w KOMUTUYLA BAKTIGIMDA FROM KISMI BOS!)

> (Birden fazla hat oldugunda, ayni
user'in tekrar login
olmasini > ve ayni IP'i almaya calismasini script'le engelleyebilirsin..)