Re: [LINUX:4221] dosya parcalamak

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Thu, 22 Jan 1998 16:14:48 +0300 (EET)

On Thu, 22 Jan 1998, Orhan Gokcol wrote:

split'le bolmek disinda, sIkIstIrma da yapmak istiyorsaniz RAR (for
linux)'u kullanmayi deneyin :)
http://www.m2computers.com/rar/ 'da olmasi lazim...
(Su an kontrol edeyim dedim ama hostu bulamiyor DNS'lerde birsey var
herhalde.. Eger baglanamazsaniz altavista'dan RAR for linux vs.. aramayi
deneyin... Bulamazsaniz haber verin, bendekini gondereyim...)

> Merhaba,
>
> Belki bu bir FAQ ama ben dokumanlarda cevabina rastlayamadim. Ya da,
> belki cevabi ya da cozumu cok kolay!! Gorucez.. :-)
> linux altinda, "binary dosyalari" ISTEDIGIMIZ UZUNLUKTA PARCALARA
> bolmenin yolu nedir? ZIP dosyalar icin, zipsplit, tek parca buyuk
> dosyalarda ise yaramiyor. Ben ozellikle 1.44M diskete sigacak ve
> sonrasinda bir dos/windows makinede kolayca acilabilecek sekilde
> secenekler sunan birseyler ariyorum.
>
> Yardimlar icin simdiden tesekkurler.
>
> Selamlar,
>
> orhan gokcol - gokcol@istanbul.edu.tr

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]