Re: [LINUX:4224] Re: dosya parcalamak

Orhan Gokcol (gokcol@istanbul.edu.tr)
Thu, 22 Jan 1998 11:52:57 +0000

Ya cocuklar tesekkurler!!
Bilgiler isime yaradi, tabi, yeni bir kullanicidan buldunuz kek gibi
soruyu herkes cevabi yapistiriyor :-))))

Aslinda, dosyalari istedigimiz uzunluklarda sIkIstIran bir program
ariyordum. zip programi yapmiyor. zipsplit buyuk =tek= dosya iceren
zip-lerde iiih.. calismiyor... RAR parali vbvb. split e bakmistim ama,
sadece text dosyalari boldugunu saniyordum.. demek ki man split-i iyi
okumak lazimmis... 8-) Ya da eniyisi Turkce unix FAQ yu bir guncellemek
lazim...

Tekrar tesekkurler,,,,