Re: [LINUX:4220] Re: smbd ve ps ( acil cevap )

Deger Cenk Erdil (degere@yeditepe.edu.tr)
Thu, 22 Jan 1998 13:26:27 +0200 (EET)

evet, ozellikler "rc" dizin yapisi olan sistemlerde en iyisi bu
scriptlerden calistirmak. RedHat'te /etc/rc.d/init.d/smb programcigi var
zaten. yalniz, hem inetd.conf icine hem de bu programcigin icine
yazarsaniz sorun cikabiliroyr. onu kontrol edin. sadece birinde yazili
olsun.