Re: [LINUX:4221] dosya parcalamak

Omer Ilk (omerilk@lab_fe.itu.edu.tr)
Thu, 22 Jan 1998 12:00:45 +0200 (EET)

1.44MB disketlere bolmek icin;
split -b1420k dosya
komutunu kullanabilirsiniz.Bunu kullandiginizda dosya adlari xaa,xab,xac..
seklinde gidecektir.split komutunun aciklamasini inceleyerek istediginiz
boyutta parcalara bolebilsiniz.Kendi bilgisayarinizda bu dosyalari
birlestirerek acabilirsiniz.

(Birlestirme islemi icin Norton Commander veya Windows Commander(ucretsiz)
adli dosya yoneticilerini kullanabilirsiniz )

Omer ILK