Re: [LINUX:4217] smbd ve ps ( acil cevap )

Deger Cenk Erdil (degere@yeditepe.edu.tr)
Thu, 22 Jan 1998 09:46:29 +0200 (EET)

On Wed, 21 Jan 1998 cagin@ceng.marun.edu.tr wrote:

> samba kurmaya calisiyorum. Baska bi makinadan smbclient -L parlakyus
> deyince unfriendly hatasi veriyo. smbd'yi ps ile goreyim dedim, ama
> basaramadim. man'inda bi request olunca calisir diyo. acaba bunun icin mi
> goremiyorum. smbd ve nmbd'yi ayni anda rc.local'dan calistiriyorum.
> nmbd'yi ps ile gorebiliyorum.

testparm komutu ile, smb.conf'ta yaptigin ayarlari kontrol et. log
dosyalarina bak. nmbd calisip da smbd calismiyorsa, smb.conf dosyanda
hatali bir ayarlama yapilmis demektir. log dosyalarinda hatalari yazar,
once onlari duzelt.

- dce.
- http://www.linux.org.tr -- Ekodinamik bir Aaalet.