Re: [LINUX:4213]

Cihat Arikan (arikan@bornova.ege.edu.tr)
Wed, 21 Jan 1998 17:23:41 +0300 (EET)

On Wed, 21 Jan 1998, Batuhan OKUR wrote:

Selam,
uugetty icin inittab'a
s1:2345:respawn:/sbin/uugetty ttyS0 38400 vt220

(Client'in term'ini baska birsey yapacaksaniz vt220 yerine onu yazin!)
Bunun disinda da /etc/default/uugetty.ttyS0 dosyasinda gerekli
duzenlemeleri yapin.. Eger calismiyorsa, /var/adm/messages veya
syslog dosyalarinda mutlaka sorun hakkinda birseyler yaziyordur..
Onu bir kontrol edin..
Uzun sure uugetty kullandiktan sonra mgetty'e gecis yaptim ve de
size de mgetty kullanmanizi tavsiye ederim.. mgetty ile fax/voice gibi
ozellikleri de kullanabiliyorsunuz..
Ayrica, hata ile mi yazdiniz bilmiyorum ama mailde inittab'a yazdiginiz
satirda respawn'dan sonra ":" gozukmuyor! Sorun bu da olabilir... :)

[Kesildi]

> Bilgisayarimdan ps ax yazdigimda uugetty nin aktif oldugunu goruyorum
> /etc/inittab icine HOW-TO dokumaninda yazan
> s1:12345:respawn /sbin/uugetty -d /etc/default/uugetty.ttyS0 ttyS0
> satirini ekledigimden seri porttan bir takim bilgiler bekliyorum
> fakat hic bir zaman client olan bilgisayar login promptunu alamiyor. yada
> diger br deyisle bilgisayarim hic bir zaman login promtunu
> gondermiyor.
>
> Sebebi yahut cozumu konusundaki fikirlerinizi bekliyorum.
> Iyi calismlar

Cihat ARIKAN (E.U. Tekstil Muh. Sys. Adm.)
E-mail: arikan@bornova.ege.edu.tr
arikan@textile.ege.edu.tr [(+90)(232)3880110-2773]
arikan@textil.ege.edu.tr [(+90)(232)3884000-2773]
arikan@konsan.com.tr [(+90)(232)4636267]