Re: [LINUX:4169] Re:

Can Baysal (baysalc@boun.edu.tr)
Mon, 19 Jan 1998 15:49:46 +0200

Atakan Gurkan wrote:

> hele "man mkfs" derseniz sahane bir is olur. yada kurdugunuz dagitimin
> helpine bakin.
>
> sevgi, saygi, gene rtfm olayi...
>
> Atakan Gurkan

Selam;
RTFM kismini asan bir sey sorayim, benim root partition'da bir grup
sector bir bad bir degil numarasi yapiyorlardi bana, Check Drive For
Errors'le hallettim gerci, ama korkutmaya basladi beni, alet. Yaklasik
20 ay calismis (surekli asagi yukari) bir BigFoot'un sacmalamasi normal
mi, bu konuda tecrubesi olan var mi? Bir de Installasyon sirasinda
(Slackware) yapilan check ise yaramiyor nedense, rescue diskiyle boot
edip yaptigim ise yaradi. Birseyi gozden kacirmiyorsam Slackware'de bir
problem olabilir mi?

|  Can Baysal <baysalc@boun.edu.tr> |        System Manager       |
		never cared for what they say
		never cared for games they play