Re: [LINUX:4155] internet

turan yuksel (e109796@orca.cc.metu.edu.tr)
Sun, 18 Jan 1998 18:52:12 +0300 (MEST)

On Sat, 17 Jan 1998, ali veli wrote:

> lutfen linux la internete baglanmak istiyorum
> tabii modem ile bana bi yol gosterin yardimci olun
> linux um slackware 2.0.29 kernel
> ve kerneli scsinet ile kurdum network uygulamlarinin da hepsini yukledim
> sindiden ilgilenen arkadaslara tesekkur ederim

1. /etc/resolv.conf dosyasini duzenle; asagidaki gibi birsey ise
yariyor:

search [isp'nin domaini]
nameserver [nameserver'in IP'si]
nameserver 144.122.199.20 #knidos.cc.metu.edu.tr

2. Kernelinde PPP DESTEGI OLMALI (veya ppp modul)

3. linux.org.tr'den, ppp-tool paketini al ve gerekli degisiklikleri
yap.....

4. Modemini bilgisayar taniyor mu? , ve /dev/ dizininde /dev/modem link'i
dogru mu? Eger dogru degilse duzelt.Slackware'in setup programi bu isi
biraz daha "user-friendly" sekilde yapiyor.

-Turan Yuksel(e1097963@ceng.metu.edu.tr)