Re: [LINUX:4156] Mail...

egemen ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Sun, 18 Jan 1998 11:31:31 +0200

size fetchmail ve procmail i ayni anda kullanmanizi tavcsiye edebilirim.
ben yaptim ve su an gayet guzel calisiyor isin ozu su
bir fetchmail script i yazip
bir mail serverdeki bir account un butun maillerini aliyorsunuz ve daha
sonra procmail i kullanarak
o butun gelen maillerin icinden
herader satirlarindaki bilgilere gore
*ornegin to yada subject) onlari local linux unuzdaki kullanici account
lariniza dagitiyorsunuz.
su an evde oldugun icin ilgili config dosyalarini gonderme sansim yok
fakat ilgilenirseniz detayli bilgi iletebilirim.

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd