Re: [LINUX:4136] math fonksiyonlari

turan yuksel (e109796@orca.cc.metu.edu.tr)
Fri, 16 Jan 1998 17:54:58 +0300 (MEST)

Matematik islemler icin kutuphane ile link etmeniz gerekiyor. gcc
kullaniyorsaniz, bu is

gcc [diger parametreler] -lm ile yapiliyor...

Ozur dilerim, ama SIGSEGM sinyali hakkinda birsey bilmiyorum.. (Yanlis
yazma olasiliginiz da var )
Olasi "dogru" signal('ler)::

SIGSEGV : Segmentation Fault : Programin kendisine ait olmayan bir bellek
alanina yazmaya calismasi. "Ama program DOS'ta calisiyor" olabilir, cunku
DOS bu tip seyleri kontrol etmiyor (yanilmiyorsam). Buyuk olasilikla, bir
array'iniz var ve siz gecersiz bir indis veriyorsunuz... (Veya pointer...)

Diger signal'ler hakkinda bilgi almak istiyorsaniz signal(7) kilavuz
sayfasi faydali olacaktir...

-Turan Yuksel(e1097963@ceng.metu.edu.tr)