Re: [LINUX:4133] Re: Slakwarede reboot komutu var...

Ahmet Soner TAN (ast@linux.egt.anadolu.edu.tr)
Fri, 16 Jan 1998 15:58:29 +0200

Zafer Berber wrote:

> merhaba bende bir slackware kullanicisiyim normalde konsoldan giriste
> cok rahat islem yapiyorum pent75 olmasina ragmen x-window da baya
> zorlaniyo perfonmasi artirma yolu varmi varsa nedir

x-window un ram ihtiyacı oldukca fazla... makinende yeterli ram yoksa
oldukca yavas calısır... (belki swap boyutunu artırırsan bir faydası
olabilir.. daha iyisi makinenin ramini yüksetmen olacaktır :))

> normalde shutdown -rf now komutuyla makineyi reboot ediyorum ve usenmeye
> basladim , bi alias yapayim dedim hatirladigim kadariyla
> "alias reboot 'shutdown -rf now'' satirini yazip calistirdim amacim
> reboot yazip yapmakti
> sonradan aklima geldi acaba reboot komutu varmi diye denemedim ama yok
> galiba

linuxta reboot komutu var!!!!!

/sbin/reboot (/sbin/halt dosyasına link)

yazdıgın aliası kaldırırsan buyuk ihtimalle sorunların düzelecektir