Re: [LINUX:4113] AfterStep'te renk sorunu

turan yuksel (e109796@orca.cc.metu.edu.tr)
Fri, 16 Jan 1998 11:13:00 +0300 (MEST)

Teorik olarak, X'i 24 bitte bile calistirabilirsin (640x480), eger X
server'in destekliyorsa... RAMDAC ve ClockChip ayarlariyla oynamak ise
yarayabilir, veya X server'inin daha yeni bir surumunu kullanmak....

Netscape'in renksiz olmasinin nedeni diger uygulamalara gore daha fazla
renk kullanmak istemesi.(Ve bu renkleri elde edememesi) Buna benzer bir
durum xv kullanirken oluyor.

Turan Yuksel(e1097963@ceng.metu.edu.tr)