Re: [LINUX:4114] Re: Samba & Hidden directory

Onur Tolga SEHITOGLU (onur@lcsl.metu.edu.tr)
Fri, 16 Jan 1998 10:15:48 +0200 (EET)

> On Thu, 15 Jan 1998, Cihat Arikan wrote:

> istedigim bir solaris x86 kurup uzerinde samba ile bu olayi yapmakti ama
> bir turlu beceremedim. authentication (domain logon olayi) NT uzerinden
> yapiliyor ve ben unix uzerinde ayrica bir account acmak istemiyorum. actim
> diyelim, iki accountun sifresi farkli olsun istemiyorum. sambada trust
> relationship kavramini bulamadigim icin bu olay sanirim bir hayal olarak
> kaldi.
>
> bu tip birseyi samba'nin source'unu degistirmeme gerek kalmadan
> yapabilecegim bir yol bilen var mi acaba?
Samba ile gelen dokumanda NISGINA diye birseyden soz ediyor. NT WS'lar
NIS'den login olabiliyorlar(mis). Yani MS'un login ekraninin
ustunde oturup NIS'den authentication aliyor(mus). Biz de yeni deneyecegiz.