Re: [LINUX:4084] Win 95 altindan linux'a

Umut Gökbayrak (santana@unimedya.net.tr)
Fri, 16 Jan 1998 02:56:26 +0200

Merhaba

Linux'un slackware dagitimini kullaniyorsaniz, kurarken hazirladiginiz root disketini UMSDOS standartina gore hazirlarsaniz
Linuxu dos partisyonunda bir dizin gibi kurarsiniz. redhat ve debian surumlerinde boyle bir olanak yok.Diger surumlerde var mi ben de bilmniyorum Ama
sanmayin ki bu cok iyi bir sistem ... Bu yolla linuxdan hic de iyi bir performans saglayamazsiniz.
Boyle yapinca dos altinda herhangi bir editorden bu dizin altindaki dosyalari goruntuleyebilirisiniz. Ama genelde anlamsiz
karakterler olacaktir. Ayrica bir dezevantaj da dosun defrag, scandisk vb. disk utilityleri de linux sisteminizi de tararken
sisteminizin gocmesine neden olabilir. Bu nedenlerle umsdos hic de tavsiye edilen bir sistem degildir.

Eger baska bir yol var ise bilen arkadaslar yardimci olurlarsa sevinirim.

Saygilarimla
Umut Gokbayrak