Re: [LINUX:4079] linux komutlari

Umut Gökbayrak (santana@unimedya.net.tr)
Fri, 16 Jan 1998 02:37:22 +0200

en pratik yolu herhangi bir harfi ekrana yazip birkac defa TAB tusuna
basmaktir.
bilmem kac possibility ok mi? diye sordugunda y diyip. tam o harfle
baslayan butun komutlarin listesini alabilirsiniz. daha sonra merak
ettiklerinizi man komut diye ogrenebilirsiniz.

Ama eger redhat kullaniyorsaniz. X ortaminda control panel icindeki
package yoneticisinden herhangi bir paket secip Query ye basarsaniz o
paketin icerdigi komutlar.
bulundugu yer, ne ise yaradigi vs. yazar. Benim en sik kullandigim
yontem budur.
(redhat kullaniyorum).

Saygilarimla
Umut Gokbayrak