Re: [LINUX:4083] cozunurluk problemi devam etmekte

Umut Gökbayrak (santana@unimedya.net.tr)
Fri, 16 Jan 1998 02:29:10 +0200

merhaba

redhat surumunuzu ogrenirsem size cozunurluk konusunda daha fazla yardimci
olabilecegimi saniyorum.
eger ki redhat 5.0 ise kurulum sirasinda kendisi otomatik ayarlayacaktir.
Eger ki daha eski bir surum ise
daha farkli islemler uygulanacaktir. Ama yanilmiyorsam Xconfigurator
sorunlarinizi cozecektir.
bu arada ekran kartinizin desteklenip desteklenmedigine bakin. Ayrica ekran
kartinizi taniyip tanimadigina da bakmaniz gerekebilir.

Ayrica size en guzel tavsiyem metroX adi verilen bir paketi download
etmenizdir. Nerede oldugunu bilmiyorum ama
redhat 5.0 surumu ile ucretsiz veriliyor. orada metroconfig ile X ortaminda
konfigurasyon yapilabiliyor.

Saygilarimla
Umut Gokbayrak