Re: [LINUX:4056] Re: sendmail8.8.8

Burak DAYIOGLU (bbm759@eti.cc.hun.edu.tr)
Wed, 14 Jan 1998 09:23:24 +0300 (EET)

On Tue, 13 Jan 1998, Mustafa wrote:
> simdi anlamadigim bir sey var mektup gelisinde mi
> gonderisinde mi ? Bir de sendmail'i kim calistiriyor ?

Selam Mustafa,
Kusura bakma dun darmadagin kafa ile gondermisim... pek cok seyi soylemeyi
atlamisim... Geliyor ama spool/mqueue'ya yazamiyor...

1:1 olarak calisiyor sendmail. 1:1 daemon/other bu makinada...

/var/spool bin:bin
/var/spool/mqueue bin:bin (yalnizca user'a tum haklari verdim, go-rwx)

yine de /var/spool/mqueue'ya yazmaya calisirken siradan bir kullanici
olarak calisiyor. Yani yerel olarak bbm759'dan burak'a mektup gondermeye
calisirsam mqueue'ya bbm759 ya da burak olarak yazmaya calisiyor. (Su an
cok iyi hatirlamiyorum). Ama ozet, mqueue'ya yetkili kullanici olarak
yazmaya calismiyor...

fikrin var mi?
bd