Re: [LINUX:4063] dns

Murat Cakir (mcakir@simko.com.tr)
Tue, 13 Jan 1998 19:53:18 +0200

alp wrote:

> Birde netscape de adres yazinca sayfa gelmiyor ama ip yazinca geliyo
> anladigim kadariyla dns ayarlari yapmadigimdan kaynaklaniyor bu sorunu ne
> sekilde duzeltebilirim,ayrica bir irc programinda hos not found diye bir
> hata gozukuyo ama
> host tanimlanmis durumda bu hata nerden kaynaklanabilir .
> Tesekkurler

DNS tanimlarinizi /etc/resolv.conf ta ve named tanimlarinizda duzgun bir
sekilde yapmalisiniz.

Ayrintili bilgiyi, www.linux.org.tr (144.122.201.201 8-) ) da Linux
Isletim sistemi kitabinin (online var), ilgili bolumlerinde (DNS)
bulabilirsiniz.

iyi calismalar.

--
Murat Cakir - System Administrator
SIMKO (Siemens A.G.- Turkiye)               S-mail   : Simko - Siemens