Re: [LINUX:4027] Re: CD-Write

Ahmet Soner TAN (ast@linux.egt.anadolu.edu.tr)
Mon, 12 Jan 1998 15:39:53 +0200

GIRGIN SERTAN wrote:

> Merhaba,

> Joliet dosya sistemi ile yazarsaniz bu sinirlamayi asabilirisin.

> Sertan

ben de iki RedHat Cd yi yazdırdım.. Bu iki cd de farklı problemler
yasadım....

ilk yazdırdıgım cd de RedHat olması gereken dizinde degildi...:((
ve sonradan birsey farkettim...CD ye win95 den bakınca dizin isimleri olması
gerektigi gibiydi (RedHat, RPMS).. uzun dosya isimleri de tamam.... fakaat
linux (slakware) mount edip baktıgımda bütün isimler kücük harfle yazılmıs
oldugunu gördüm... (gerci bu CD de isimleri normal olarak görebilsem de CD
kurulumunun calısmayacagını sanıyorum... cünkü ilk cd RedHat ve Slakware
sürümlerini iceriyordu... ve RedHat dizini root ta degildi...

neyse.. ikinci CD de dizin yapısı olması gerektigi gibiydi.. Win95 den
bakılınca hersey yolunda görünüyordu... ama linuxtan mount ettigimde linux
un dosya isimlerini kısa olarak (8+3 formatında) gördügünü farkettim....
böylece CD den RedHat kurma umutlarım suya düstü :((