Re: [LINUX:3950] Dial up

Deniz Altintasli (submarin@gsu.linux.org.tr)
Mon, 12 Jan 1998 13:16:50 +0200 (EET)

On Wed, 7 Jan 1998, Mustafa Erer wrote:

> nihayet sonunda linux modemi gordu
> cat /dev/modem deyince modemle haberlesiyor ve birazda ekrana
> bilgi gonderiyor simdi bana baglantiyi yapacak bir program
> lazim bir kac program cektim ama sonuc alamadim.
> Bu arada kotu birsey oldu /usr/sbin altindaki
> ppp-on ve ppp-go dosyalarini yanlislikla sildim
> bu dosyalari tekrar nasil olusturabilirim.
> yardimlariniz icin tesekkurler.

selam

benimde modemle internete baglanmakta problemlerim vardi ...

# root,su olarak su islemleri yaptim

1)"minicom -s " > minicom ayari
2) "/etc/resolv.conf" dosyasina nameserver <DNS server IP adresi> ni
yazdim
3) minicom la ISP aranmasi
atdt xxxx
4) "ctrl-a"&"q" > modemi reset etmeden cikis
5) "pppd defaultroute /dev/modem" > ppp baglanti
6) normal kullanici olarak <<< INTERNET >>>
<<< Baglantiyi kesmek icin su ya da root olarak>>>
7) "ps -alux | grep pppd" > pppd nin process no
8) "kill -9 <pppd_proc_no>"

hepsi bu kadar ....

Deniz Altintasli =-= Gsu Linux =-=