Re: [LINUX:3970] Linux Satisi

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Fri, 9 Jan 1998 18:41:59 +0300 (MEST)

On Thu, 8 Jan 1998, Emre Turkay wrote:

> www.sbt.com.tr 'de Caldera nin cesitli surumleri satilmakta.
> Ya da Lite'i download edebilirsiniz.

Selam.

Dagitim secerken bir konuya dikkatinizi cekmek istiyorum.

"Bu listede, kurmaya karar verdigim dagitimi kullanan ve sorularimi
cozecek, ihtiyaclarimi karsilayabilecek kullanici var mi?" sorusunu
kendinize sorun. Benim bildigim hic kimse (ornegin) caldera ya da suse
kullanmiyor. Bu liste de genellikle slackware ve redhat'ten yana. Son
yapilan inet-tr'97 linux anketi de bu gorusu dogrular nitelikte.

Buna benzer dagitimlar icin dagitimi satin aldiginiz firma ne kadar
guvenilir? Size *gercekten* teknik destek verebilecek kapasitede mi ?
Iyice ogrenmeden pacayi sivamayin. Birkac CD'ye 500 dolar (evet 500 dolar)
verdikten sonra dogal olarak hizmet bekleyebilirsiniz, ama karsinizda evet
efendim, sepet efendim diyen bir sekreterden fazlasini da
bulamayabilirsiniz..

Ocak ayi sonunda (tum kalbimle diliyorum ki) kararli bir hale gelecek
olan turkuaz -turkce linux dagitimi- redhat tabanli olacak. Bunu da
gozonune alin. Daha once kurdugunuz redhat uzerinde, eski verilerinizi
yitirmeden turkuaz'i kurabilecek ve turkce konusan bir linux'a sahip
olacaksiniz.

Iki dergi Mart-Nisan aylarinda bu dagitimi linux kullanicilari grubu
ile ortak olarak okuyucularina vermeyi planliyor.

(Kesinlikle kurulabilir bir halde olacak :)

Tabi yine son soz kullanicinin.

** Mesaj dagilmadi, tekrar geciyorum. Iki kez alanlardan ozur dilerim **

iyi calismalar,
gorkem