Re: [LINUX:3982] Re: cgi

Erman Ulusoy (erman@gsu.linux.org.tr)
Thu, 8 Jan 1998 15:25:30 +0200 (EET)

Birkac tane denedim elle (perl counter.pl)dedigimde html ciktilari
ekranda goruyorum.Ancak html'in icinden calismiyor.
Bir taneside serverla ilgili hata verdi.Bunlari www.cgi-resources.com'dan
aldim.Ben pek anlamiyorum ama bizim admin'in dedigine gore apache'in
ssi destegiyle ilgili bir problem varmis.Verdigin counter'ida
deneyecegim(belkide denedim) sagol
erman ulusoy
gsu linux
Merhaba