Re: [LINUX:3924] yeni

Umut Gökbayrak (santana@unimedya.net.tr)
Tue, 06 Jan 1998 01:22:42 +0200

http://www.linux.org.tr cok iyi bir baslangic.

aslinda en iyi dokuman elinin altinda. elindeki linux surumunun /usr/doc/
dizini altinda aradigin aramadigin her konu hakkinda dokuman mevcut.

en faydali ve butun kaynaklar ise linux programmers guide (lpg), network
administrators guide(nag), system administrators guide (sag), users guide ,
installation guide.

eger bu dokumanlari bulamadi isen burada herkes sana yardim etmek ister
sanirim.

saygilarimla
Umut Gokbayrak