Re: [LINUX:3912] 2.Ethernet karti

Serkan Hamarat (hamarat@efes.net.tr)
Mon, 05 Jan 1998 10:33:38 +0200

Cagri Koksal wrote:

> Selamlar,
> Makinama ikinci bir ethernet karti taktim. Daha onceden bir 3com (3c509)
> kart vardi. 2.kartta 3c509 un bir baska turu, PnP ozelligi var fakat
> aktif degil..
> Boot sirasinda lilo promptuna
> linux ether=5,0x300,eth0 ether=3,0x300,eth1 parametrelerini
> girdim. Linux iki kartida tanidi, ama sadece biri eth0 icin surucu
> yukledi. Yani ben eth1 diye bir arayuz goremedim. Daha sonra
> linux ether=0,0,eth0 ether=0,0,eth1 parametrelerini verdim. Yine
> kartlari boot ederken irq ve base adreslerini belirledi ama sadece biri
> [...]

space.c degisikligine gerek yokmus anlasilan.
Dos disketiyle makinani acip, ethernet kartlarindan birinin I/O Base
adresini kartin disketindeki setup veya install programiyla degistir ama
baska bir kartla cakismasin. 0x300 den ve diger 'device'larin kullandigi
I/O Base adreslerinden farkli olmasi gerekir.
Arada 'power off' yapmayi unutma.
Buyuk ihtimalle bootprompt kullanmana bile gerek kalmayacaktir.