Re: [LINUX:3897] download and mirroring

Orhan Gokcol (gokcol@istanbul.edu.tr)
Sat, 03 Jan 1998 07:32:26 +0200

Merhaba,

wget isinizi buyuk olcude gorur. proxy destegi, arka planda dosya transferine
devam edebilmesi, standart ftp ve http url-leri kabul edebilmesi vb gibi cok
guzel ozellikleri var. Isterseniz tum bir siteyi bile mirror-layabilirsiniz.
Transfer basladiktan sonra makinanizi kapatirsaniz yine islem devam ediyor.
Bulabileceginiz adres;

ftp://prep.ai.mit.edu/pub/gnu/wget-1.4.5.tar.gz

Icinde cok guzel bir dokumantasyon var. Ayrica,
http://hill.ucs.ualberta.ca/Documentation/Info/by-chapter/wget-1.4.5/wget_toc.html
adresine bakarsaniz, kullanim el kitabina html formatinda ulasabilirsiniz.

iyi haftasonlari,,,

Orhan Gokcol - gokcol@istanbul.edu.tr
web: http://www.mech.istanbul.edu.tr/~gokcol