Re: [LINUX:3885] boot

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Fri, 2 Jan 1998 14:16:57 +0200 (EET)

Sanirim elinizde RedHat boot/root disk ler vardir...

acilista RESCUE secerseniz

#

promtuna dusmeniz lazim...
burada /sbin/lilo yazarsaniz lilo yu yeniden
aktif hale getirebilirsiniz...
/bin/mount root=/dev/?? seklinde root partioni mount etmeniz lazim!

Eger bu sekilde olmaz ise [slackware boot disk] ile acip

boot= kismina
mount root=/dev/?? ile root partion i mount edip, /sbin/lilo
ile lilo yu aktif hale getirin...

Birincisini denemedim ama, ikincisi ise yariyor! tabi slackware boot disk
e muhtac olmamasi gerektigini dusununce birincisininde olmasi gerektigini
dusunuyorum!

Bende de su anda Win95 + RedHat 5.0 var ve ikinci yoldan ayni sorunu
cozmustuk...

Iyi calismalar...

On Thu, 1 Jan 1998 zafer@prizma.net.tr wrote:

> Merhaba
>
> Benim soyle bir sorum olcak
> bende win95 ve redhat yuklu
> 95 i tekrar yuklersem malumunuz acilis boot tan olmuyo
> 95 i kurduktan sonra
> eski linux umu kullanmak istiyom
> tekrar nasil normal boot yaptirabilirim
> Tesekkurler :))